woensdag 27 oktober 2010

ludiec stempelkaarten deel 2

Zo dit is de laatste van deze serie.
Na de uitvoerige beschrijvingen van de vorige kaarten ... deze is met dezelfde kleuren gemaakt.De opening van de kaart zijn de randen met lavender gesponst. Alleen een verticaal lintje en paarse knoopjes toegevoegd. Knoopjes haha ik heb er heel wat.Denk wel een 5000 in alle kleuren van de regenboog. Ooit eens een restpartijtje gekocht van een fourniturenwinkeltje.En ze lagen allemaal doorelkaar t was gewoon een Albert Heijn tas vol. ze wilden de doosjes zelf houden nou gooi maar leeg dan . Heerlijk dat uitzoeken .
En wat denk je.... mijn vriendin Jootje had elders ook een enorme partij knoopjes gekocht.Toen hebben we ze eens bij elkaar op tafel gelegd...........gegierd van t lachen hebben we om onze knoopjes manie.
Maar je ziet t komt ook jaren later van pas.
En lintjes........ook daar eens een partijtje van gekocht van een winkelier die ervan af wilde, meer dan 200 soorten,dus graaien maar. Als ik eens met mijn vriendin Yvon naar een beurs ga, bind ze mijn handen vast als ik naar lintjes kijk . En toch kan ik nog blij worden van een mooi lintje dat ik nog niet heb.
Hoop dat er hier geen psychologen zitten die denken dat ik een afwijking heb, zal t zelf maar zeggen das beter dan dat zij t zeggen lol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten