dinsdag 26 oktober 2010

Toch aan de Blog

Hallo Allemaal,

Daar is ze dan, toch aan de Blog. Ik zal nog wel even bezig zijn er wat van te maken, maar t begin is er.
Het is de bedoeling dat ik hier mijn stempelkaarten , scrapbook lay-outs en cricut projecten ga plaatsen.
Pasgeleden ontdekte ik de ludiec stempels en gelijk verliefd en ja vanzelf .....hebberig.
Peter mijn man heeft een collega die ook stempelt en  hij hoort dan weer waar er een beurs is.......Dus eerst naar Spijkenisse geweest en dit weekend zelfs naar Haarlem .
Ze zijn heel mooi en divers te gebruiken je kan ze zien op http://www.ludiec,nl/   nee ik heb geen aandelen lol.
Ik ging er gister mee aan de slag en vind ze geweldig.
Manlief gaat donderdag de Vut in dus zijn eerste project had hij bedacht zou een blog maken zijn.
Maarja hij komt vanavond met een handleiding aanzetten en ja dan ga ik met een beetje met hulp van jullie de boel uitproberen  en oeps sorry Peet hij is er al. Moet jij een ander karweitje zoeken om je bezig te houden, wat erg nou haha.

3 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je blog. En dat je man maar lang van zijn pensioen mag genieten samen met jouw.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Linda,haha je bent de eerste die hier schrijft en mijn man die ziet t helemaal zitten hoor in de vut

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Bep, ook al heb je je blog al aangemaakt, er is voor Peet nog genoeg te doen hoor. Alleen al een leuke layout zoeken en allerlei dingen in de zijkant zetten.

    BeantwoordenVerwijderen