woensdag 27 oktober 2010

stempelkaarten met ludiec stempels

Goedemorgen allemaal,

Vannacht mijn hoofd gebroken waar ik nou een knop kon vinden om foto's te plaatsen. Oh wat erg, gister echt al die knoppen niet gezien boven dat bericht dat ik tikte. Tunnelvisie noemen ze dat.Kijk kijk t werkt.
 De linkerkaartjes zijn gemaakt van een strook roomwit papicolor karton breed 6 cm en lang 21 cm. dubbelvouwen en stempelen maar.
Inkten:colorbox lavender,moss green en cranberry.De teksten zijn gestempeld met art print brown van memories. Het vogeltje op kaart 3 ingekleurd met tombowstiften 126 en N81.
De stempels kan je makkelijk terugvinden op http://www.ludiec.nl/ .Voeg een strikje en of knoopjes toe.
De rechtse kaart is een kant en klare romakkaart.


De  kaarten zijn kant en klare romakkaarten.Deze heb ik al jaren in huis geen idee of ze nog verkocht worden. De bloemetjes v d midddelste kaart zijn gestempeld met art print brown,gekleurd met tombow 126,daarna uitgeknipt en met foamtape erop gezet. vogeltje idem. De tekst is gestempeld,uitgeknipt en in t open vak van de kaart geplakt( zit dan dus op binnenzijde van de kaart).

De rechtse kaart : de lavender  cirkel  is geponst uit wit papier 3 inch pons( de paarse pons)
Daarna gekleurd met lavender colorbox
De groene cirkel maat is 2 inch.Kleuren met moss groen. Beide cirkels even afwerken met een sponsje met art print brown.
De uil stempelen op room wit papicolor met art print brown. Leg m ondersteboven in je gele pons maat 1,5 inch of 3,8 cm en pons m uit, randje afwerken met sponsje.
De scallop cirkel is een ek succes pons. Maat weet ik even niet, deze kreeg ik van Judith van ludiec.
Hij is in bestelling kan ik je volgende week meer over vertellen. Heb er ook een gekocht in de maat 2 inch das bijna 5 cm in doorsnee. De andere is iets groter een daar kunnen ook de grotere cirkelstempels mee uitgeponst worden. Collage maken en alles met foamtape vastzetten. de randen van de kaart zijn ook even gesponst .

4 opmerkingen:

  1. ja hoor het is je echt gelukt! Veel plezier op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Bep, net als of ze bij Ludiec in de etalage liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je dames en Heid bij ludiec in de etalage lol dat kan zij nog beter hoor , maar t begin is er.

    BeantwoordenVerwijderen