woensdag 3 november 2010

Hallo dames volgers

Zo even laten weten dat ik jullie nog niet vergeten ben, maar zoals jullie weten is manlief sinds v d week met de Vut en ja dan krijg je t zo druk als een klein baasje, ergo ik ook dus.
Ben nog nooit zo vaak op pad geweest lol. volgens mij denktie dat t vakantie is, maar wel gezellig natuurlijk.
Om de Sint stress te ontlopen ben ik  op pad geweest om een en ander  vast te kopen. Heerlijk die wensenlijstjes, maar je zoekt je suf of tis uitverkocht en dan ben ik toch heus wel op tijd begonnen.Voor Jens en Niels de 2 kleinste mannekes ben ik helemaal klaar, en nu nog ministeck voor de Daan en Rijk en Frens hun kleinere broertje weet nog niet wat hij wil, maar dat zal wel uitdraaien op iets van een tractor.
En ja de schoen ook gelijk maar gevuld
Moet er niet aan denken dat ik t zo zou doen zoals je wel eens op tv ziet. Dat ze op kerstavond nog kerstcadeaus kopen,met de tong op de hielen ,over de rooie van de stress, vallen ze neer bij t familiekerstdiner. Vind je t gek dat ze bonje krijgen hahaha.En dan hebben ze heel de kerstvakantie nodig om bij te komen en kunnen ze op 1 januari weer excuses aanbieden en met een sjacherijnig hoofd gaan zitten wachten tot t lente wordt, beetje opwarmen voor die gezellige zomer en dan begint t weer van voor af aan.
Hmm  volgens mij heb ik mijn zuurpruim dag lol
Ik heb intussen creatief gezien niet stil gezeten hoor. Even geen tijd om kaarten te ontwerpen, maar wel gestempeld en uitgeknipt, dan heb ik wat in voorraad liggen als de ontwerpbui op komt zetten.
Volgende week naar de creadoe, vriendinnetje is terug van vakantie dus hup daar gaan we weer samen op pad.
Bij scrapfever cropper hopper scrappapier opbergers besteld, heb er al een stuk of 8 maar er kunnen er nog wel 5 bij. ben ik eindelijk van de losse stapels papier verlost. Zonde geld die opbergspullen maar ja, t moet toch een keer.
Dan nog een paar copics scoren aanvulling dus van de 60 die ik inmiddels verzameld heb. Ikmis nog wat groen en blauwtinten. ja en dan op naar ludiec. Ik heb een naamstempel besteld. en dan zal er heus ook nog wel een stempeltje mee verhuizen haha. hoorde dat ze voor de beurs nog nieuwe stempels meebracht......... oh wat errug nou. Juffrouw ludiec heeft inmiddels een eigen laatje hier met haar naam erop lol. Ze moest eens weten.
Nou meiden ga even naar mijn soapie de bold en de beautiful. Mijn moeders schuld ....keek al jaren niet meer en sinds zij hier wilde kijken.......... ja hoor elke dag even. tot van de week maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten