vrijdag 12 november 2010

Nieuwe ludiec kaarten en kreadoe story

Woensdag was t zover op weg  naar de Creadoe met Yvonne mijn vriendin.Om 7 uur stonden we al op t parkeerterrein bij de jaarbeurs. Wij deden mee met een poging t guiness book of records te  halen met de grootste scrapklas. Helaas doordat de Nederlandse spoorwegen weer eens geen treinen hadden rijden door t herfstweer, was de helft niet op tijd aanwezig. Maar t was wel heel leuk.We mochten eerder de beursvloer op dus heerlijk even rustig winkelen.Direct naar Judith van Ludiec, want ik had er een naamstempel laten maken en die zou ze menemen. En natuurlijk stik nieuwsgierig naar de nieuwe stempels. Ook op zoek naar een bloemenstempel die bij mijn tekststempel past die ik 2 weken terug kocht.Het is een mooie tekst voor een rouwkaart vind ik zelf en heb er de s-00076 floral flower bij gekocht. deze bloem laat zich makkelijk draaien, dus die past altijd wel op welke kaart dan ook, kan ook in gedeelten gestempeld worden en laat zich evt makkelijk uitknippen.


Dus gelijk aan de slag gegaan om wat condoleancekaarten te maken. De 2 buitenste kaarten zijn kant en klaarkaarten van Romak. De middelste is een strook van 6 cm bij 21 cm  ludiec papier roomwit. of papicolor roomwit.


1 opmerking:

  1. Hai Beppie,

    Ik dacht kom even bij je genieten en zag deze mooie kaartjes met leuk verhaal. Tja na lang kijken dacht ik ik vraag het gewoon, Is die langwerpige uitsparing nu een mal, vind het te gek leuk. Dus te gek leuke kaartjes. Heerlijke smaak heb je toch ;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen