donderdag 4 november 2010

Maggy morgen onder t mes

Morgenochtend gaat meisje Maggy onder t mes voor sterilisatie.Nogal onverwacht, er was ineens plaats. We hadden t al eerder willen doen, maar steeds kwam er wat tussen , schimmelinfectie en nu weer een bacteriele infectie.Deze is uitgeroeid met antibiotica, en vandaag voor de zekerheid nog 1 injectie. Dus op de vraag wanneer ze nu voor sterilisatie kon, bleek deze dokter morgenochtend een plekje voor haar vrij te hebben. Hij is echt heel lief voor haar dus dat schenkt me vertrouwen. Toen ik zei dat ik haar t liefst zo laat mogelijk breng,zodat ik er bij kan zijn tot ze slaapt vond hij dat gelijk goed.Bij Mei-li de laatste keer vond ik dat zo naar afgeven,hokje in en pas later aan de beurt zijn. Nu gaat ze wat later zodat hij tijd heeft om zijn eerste patient op te nemen, maggy komt dan om 8.15 en dan geeft hij ze zelf de narcose en gaat gelijk opereren. 2 a 2,5 uur later kan ik ze dan weer ophalen, maar evt eerder als ze goed wakker is. Heb al gezegd dat ze prive verpleging krijgt haha ofterwel liggen naast de baas die oplet dat ze niet gaat likken, we vouwen haar tussen een dekbed  in en dan veroert ze geen vin. Heb al een pak klaar liggen wat ze aankrijgt zodat ze goed warm blijft en zo weinig mogelijk bij de ond kan.ZE mag haar eigen dekbedje mee.
Zal weer blij zijn als t achter de rug is.  Dit is afgelopen zomer, ze had net een mooi kleurtje en goed gekapt .
Ja in de zomer is ze bruiner dan in de winter net als wij mensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten