vrijdag 12 november 2010

Ludiec serie 4 kerst

Rechts zie je de nieuwe kerststempel .die is zo mooi. Je kan de letters losknippen en 3 d opbrengen als je wil. de kaartjes zijn gemaakt van een strook van 6 cm bij 21 cm papicolor roomwit of ludiec karton.
Verder waren er nog meer nieuwe stempels, maar daar ga ik morgen mee aan de slag.
Ook heb ik nog een Martha Stewart scor ding gekocht. en wat copics en 2 spicapennen, deze laatsten hebben er een glimmertje in zitten,heel mooi. Oja vergeet ik de ponsen nog. Eindelijk heb ik de ek succes scallop pons van 2 1/4 inch die veel gebruikt wordt bij de ludiec stempels. Gelijk de rechthoekige gekocht, maar die komt nog naar mijn huis toe, moet omgeruild worden ik had de everkeerde mee. Maar daar ga ik volgende week wel mee aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten